Instructie op maat

Op zoek naar betrouwbare instructie voor school, peuterspeelzaal of kinderdagverblijf?

* Instructie volgens de laatste richtlijnen

* Heldere uitleg over:

- Wat is allergie?

- Hoe ziet een allergische reactie eruit?

- Wat is het behandelplan?

- Waar moeten we rekening mee houden?

* Oefenen met de trainerpen

* Instructie door professioneel en deskundig verpleegkundige die direct samenwerkt met allergie-experts

Resultaat: Docenten en pedagogisch medewerkers die met vertrouwen een kind met een allergie kunnen begeleiden wanneer een allergische reactie zich voordoet.

Een instructie duurt 1 uur (+ evt vragen).

Het kan op school, peuterspeelzaal, kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang of gastouder(buro).

Bij voorkeur in een klas/kamer waar digibord aanwezig is zodat de PowerPoint presentatie getoond kan worden.

Kosten (groep van max 10 deelnemers).

Per instructie €95 (excl. btw)

Herhalen van de instructie €45 (excl. btw)

Reiskosten €0,20 per kilometer (vlg. routeplanner) (excl. btw)

Neem contact op voor een pasklare offerte.

Ervaringen:

"De instructie was helder en werd op deskundige en interactieve wijze verzorgd. In voorkomende gevallen kunnen we hierop terugvallen."

Adriaan Roland Holstschool, Bergen.

" Wij zijn erg tevreden over de presentatie, de uitleg en het contact met Gerdien voorafgaand en na afloop van onze afspraak. Een aanrader voor andere teams".

Team Kindcentrum De Marel , Heemskerk

"Heel fijn om kort maar krachtig informatie over allergie en risico's te krijgen van Gerdien. Ze weet waar ze het over heeft en relativeert ook. Onze collega's zijn een stuk geruster op het handelen bij een anafylactische reactie. Zeker ook doordat we echt konden oefenen met de epipen. Ondanks dat ouders de school heel goed geïnformeerd hadden, vinden we het een waardevolle aanvulling".

Nicolaas Beetsschool, Alkmaar

"Er was in aanloop naar de instructie duidelijk en helder contact met Gerdien. We hebben alle informatie gekregen die wij graag wilden hebben

Mede door het oefenen in de praktijk, hebben wij het idee dat wij de Epipen in geval van nood prima kunnen zetten.

Wij raden de presentatie zeker aan voor andere scholen, mede omdat het erg praktijk gericht is".

Kindcentrum Helmgras, Castricum

"Uitleg was goed en duidelijk, de dingen die belangrijk waren kwamen aan bod en dat was de bedoeling.  Nu weten we in ieder geval hoe we op de juiste manier moet handelen. Zeker een aanrader, er zijn op elke school wel leerlingen die gebruiken maken van een Epipen en zelfs als dat niet zo is kunnen leerlingen/collega's gebruiken maken van zo'n pen, bij een allergische reactie."

Regius College Schagen, voortgezet onderwijs.